Informationer om forældrebetalt eftermiddagsmad

Kære alle

I Snejbjerg Skoles SFO tilbyder vi alle børn en forældrebetalt eftermiddagsmadordning, hvor der serveres brød og frugt og lette måltider.
Ordningen er frivillig og koster 60 kr. om måneden. Der betales for 12 måneder, selvom der ikke serveres mad i juli måned og på skolefridage. Sådan er systemet opbygget. Dette er der taget højde for i prisen pr. måned. Ønsker I ikke at være med i denne ordning, skal I selv sørge for, jeres barn har brød og frugt med til disse måltider.

For at være med i ordningen, skal I oprette jer i Conventus når I ønsker jeres barn skal være med i forældrebetalt eftermiddagsmadordning.

Det gøres ved at følge vejledningen her på hjemmesiden (se fanen "Vejledning Conventus") og tilmelde jer på fanen: "Tilmelding til eftermiddagsmadordning".  Bemærk - det er meget vigtigt, I tilmelder jer med jeres barns navn, og hvis I har flere børn, at I tilmelder dem enkeltvis.

Når I er oprettet, foregår betalingen automatisk hver måned. Når jeres barn stopper i Snejbjerg Skoles SFO, skal I huske at afmelde jer ordningen. Dette skal gøres senest den sidste dag før jeres barn stopper.

Får I problemer med ovenstående, kan I kontakte administrativ koordinator Mette Hesselvig, tlf. nr. 96287670